Mathias Klingenberg
Mathias Klingenberg
Journalist
TU er avhengig av tips fra leserne. Har du innspill til denne saken? Tips meg gjerne på mathias@tu.no.

Mine artikler

Vy: Gammelt, utslitt, ustabilt

16. des. 2024

Skal erstatte Østlandets problemtog – er forsinket igjen

13. des. 2024

Inviterer koreanere og tyskere med i missil-konkurransen

12. des. 2024

Kontaktet Kongsberg-konkurrent: Forsvaret ber om tilbud på luftvern fra USA

7. des. 2024

Bane Nor vil innstille tog på dager med ekstremvær

2. des. 2024

Må bruke 3 prosent, krever Trump: Støre vil ikke fremskynde opptrappingen av forsvarsbudsjettet

29. nov. 2024

Etterlyser handling: – Bare flaks som gjorde at ikke liv gikk tapt

28. nov. 2024

Riksrevisjonen kritisk til Bane Nor: – Lite tilfredsstillende

27. nov. 2024

Teknologi kunne bremset trikken – mener de stoppes av regelverk

27. nov. 2024

Disse børstene skal sikre at T-banen kommer seg frem i vinter

25. nov. 2024

Tross økende overskudd legger Cowi ned 9 av 20 kontorer i Norge

24. nov. 2024

«Kritisk mangel for alliansen»: Norge får ikke helikoptre til ubåtjakt før vi får nye fregatter

22. nov. 2024

Nå kommer snøen: Se hvordan Ruter skal forhindre fjorårets busskaos

22. nov. 2024

80 prosent av togene trenger tunnelen: – Ikke bare et Oslo-prosjekt

22. nov. 2024

Vil koste 60 milliarder: Må vente over 20 år før ny togtunnel gjennom Oslo er klar

21. nov. 2024

Forsker om fregatt Norge vurderer: – Ingen leveringssikkerhet

20. nov. 2024

Fire land med videre i kampen

19. nov. 2024

Trikken har dødmannsknapp: Kan ta over 30 sek. før nødbremsene slår inn

15. nov. 2024

Trikkefører erkjenner ikke straffskyld

15. nov. 2024

Amerikansk drone-pris reflekterer ikke Norges prislapp

15. nov. 2024