Arkiv

Fant 17 artikler om emnet e134 [fjern]

Tittel Dato

Hele ti firmaer vil utbedre E134 på Haugalandet: Laveste tilbud er på nesten 18 mill

Tre kilometer europavei skal breddeutvides, og interessen er svært stor.

3 km av E134 på Haugalandet skal utvides i bredden

Frist for å gi tilbud: 27. juli.

Telemark-ordførere vil ha fart på E134

Ordførerne ber samferdselsdepartementet framskynde fem utbedringsprosjekter på E134, for å bidra til positiv sysselsetting i regionen.

God framdrift gjør at midtrekkverket på E134 blir ferdig et halvt år før planen

Entreprenøren Marthinsen og Duvholt AS har jobbet superfort. Det gjør at strekningen Mjøndalen og Hokksund får midtrekkverk allerede til sommeren.

Ny E134 kan gi reisetid på fire timer mellom Oslo og Bergen

Nye Veier vil bruke inntil 150 milliarder kroner på å bygge firefeltsvei med fartsgrense på 110 kilometer i timen.

Prosjektlederen forteller: Snart åpner den 9,4 km lange Mælefjelltunnelen

Tunnelprosjektet vant kampen mot vannmassene.

Jevnt løp om å få lage kommunedelplan for koblinga mellom E18 og E134

Og Norconsult vant.

Utbedring av E134-kryss fører til bygging av 1,2 kilometer veier

Oppdraget høres lite ut, men jobben blir omfattende.

Når E134 legges i tunnel skal turistene lokkes tilbake med nytt utsiktspunkt

Nutheimbakkene har vært en fryktet veistrekning vinterstid. Men om sommeren er utsikten en turistattraksjon.

Noe gikk galt med sprengningen på E134. Flere titalls stein traff bil og bygninger

Sprengningsarbeidene starter igjen tidligst mandag ettermiddag.

Flytter omstridt bomstasjon åtte kilometer

Innbyggerprotester vant fram.

Multiconsult skal planlegge E134 Saggrenda-Elgsjø

Tre av de andre store var også interessert.

1985 LED-lamper vil senke strømutgiftene langs ny E134 forbi Kongsberg

350 kilometer kabler.

Marthinsen og Duvholt fikk den store midtdelerkontrakten på E134

Sandefjord-firmaet skal montere midtdelere og utvide E134 mellom Mjøndalen og Langebru.

Karmsund bru er 64 år. Nå er det klart for omfattende vedlikehold

Karmsund buebru sto ferdig i 1955. Nå skal brua rustes opp i flere omganger.

Mange om beinet for å oppgradere E134 i Telemark

Vegvesenet bør være fornøyd med hele sju tilbud.

50.000 kubikkmeter fjell må sprenges med omhu på E134

Krav til maksimumrystelser på grunn av kraftstasjonen like ved.

Fant 17 artikler. Viser 1–18.