BRUER

Det ble dyrt, men nå kan fylket signere kontrakt om Nerlandsøybrua

Etter møte i fylkestinget er det klart at Møre og Romsdal kan signere kontrakt med B&G/Metrostav om å bygge Nerlandsøybrua.

19. sep. 2022 - 11:58

Samtidig vedtok fylkestinget en ny kostnadsramme for prosjektet, og den er på 826 millioner 2022-kroner, skriver fylket i en pressemelding.

Styringsrammen er 18 prosent høyere enn byggherreoverslaget, og fylkeskommunedirektøren skriver i sakspapirene at «Hovudårsaken til auken frå byggherreoverslag, er at prisane for stål og betong som ligg i tilbodet har auka vesentleg meir enn den generelle prisindeksen for Veganlegg i alt».

To tilbud kom inn på dette prosjektet, men begge var høyere enn bevilgningene. Arbeidsfellesskapet Bertelsen & Garpestad/Metrostav Norge hadde det laveste tilbudet.

I kontrakten er fristen for ferdigstilling av den nye Nerlandsøybrua satt til 1. mars 2025.

Prosjektet er planlagt med fire opsjoner, og det er vedtatt å bygge alle fire. Samlet kostnad for opsjonene er i underkant av ni millioner kroner.

Fylkestinget vedtok i samme sak dette: «Fylkestinget føresett vidare at det ved framtidige kontraktar vert ein tettare dialog med marknaden. Gjennom bruk av til dømes innovasjon- og samspel som kan vere med å skape nye regionale arbeidsplassar og dempe den kraftige prisauken i prosjekta.

Fylkestinget føresett og at fylkeskommunen er tettare- og tidleg med verdianalyse og reguleringsarbeid slik at ein bidreg til å finne dei mest kostnadseffektive løysingane.»

Vedtaket i fylkestinget var enstemmig.

Mellom ni og ti kilometer tunnelløp var ferdig drevet i i Rogfastprosjektet 19. februar 2024.
Les også

E39 Rogfast: Rekordtunnelen skal leve i hundre år

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.